Φ. ΜΑΝΟΥΣΗΣ: κάνει λόγο για 15.000 ευρώ που κατέθεσε στην Εθνική για «έξοδα μετακίνησης του υπουργού».



Φ. Μανούσης
«Εγώ, ο Α. Παυλίδης κι η υπογραφή του»


Νέα επίθεση του εφοπλιστή Φ. Μανούση κατά του πρώην υπουργού Αιγαίου Αρ. Παυλίδη, τον οποίο είχε καταγγείλει παλαιότερα. Τώρα, κάνει λόγο για 15.000 ευρώ, τις οποίες, όπως, ισχυρίζεται, κατέθεσε στην Εθνική για «έξοδα μετακίνησης του υπουργού».
*Η πρώτη πράξη διαδραματίστηκε, όταν ο κ. Μανούσης κατήγγειλε πως συνεργάτης του κ. Παυλίδη είχε ζητήσει «οικονομική ενίσχυση» για να συμμετέχει η εταιρεία του σε διαγωνισμούς του υπουργείου.
*Ποιο ήταν το πρόσωπο που λέτε ότι πήρε χρήματα, και τι ποσό δώσατε;- Το ποιος εισέπραξε τα χρήματα δεν το ξέρω. Εμένα μου ζητήθηκε από τον Παναγιώτη Ζαχαρίου, διευθυντή του γραφείου του υπουργού, να καταθέσω σε συγκεκριμένο λογαριασμό της ΕΤΕ, που, όπως μου είπε, ανήκε σε συνεργάτη του Παυλίδη, το ποσό των 15.000 ευρώ προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα έξοδα μετακινήσεων του υπουργού στα Δωδεκάνησα. Τελικά κατέθεσα 7.500 ευρώ, αφού τόσα μπορούσα να διαθέσω.
Το όνομα του δικαιούχου του λογαριασμού το είδα στο «εξτρέ» της τράπεζας, όταν έγινε η κατάθεση. Τον άνθρωπο αυτόν δεν τον γνωρίζω.
*Φέρεστε να έχετε καταθέσει ότι ο διευθυντής του γραφείου του πρωθυπουργού Γ. Αγγέλου, ήξερε από την αρχή τις καταγγελίες σας.- Οπως αντιλαμβάνεστε, εγώ δεν είναι δυνατό να έχω τέτοια πληροφόρηση. Ο,τι γνωρίζω το έμαθα από τον σήμερα τέως βουλευτή κ. Κώστα Ζαχαράκη, ο οποίος με διαβεβαίωσε ότι οι καταγγελίες μου μεταβιβάστηκαν στον κ. Αγγέλου, και στη συνέχεια από τον Π. Ζαχαρίου. Ο τελευταίος μου ζήτησε να συναντηθούμε για να πούμε κάτι πολύ σοβαρό. Πράγματι, συναντηθήκαμε σε «cafe» κοντά στο κτίριο του υπουργείου Αιγαίου, στο Σύνταγμα.
Εκεί, μου ανέφερε ότι ήταν μέγα λάθος μου οι καταγγελίες που έκανα μέσω του Ζαχαράκη στον Αγγέλου, γιατί ο τελευταίος τηλεφώνησε στον Παυλίδη, ζητώντας εξηγήσεις για τα καταγγελλόμενα. Μου είπε, λοιπόν, ο Ζαχαρίου ότι ο Παυλίδης, μπροστά στον κίνδυνο να «καρατομηθεί», απάντησε στον Αγγέλου λέγοντας ότι ο ίδιος εκβιάζεται από τον Μανούση. Και ότι μάλιστα συνέταξε σχετικό έγγραφο προς την Εισαγγελία του Αρείου Πάγου, με τη βοήθεια του γραμματέα του Υπουργικού Συμβουλίου Αργύρη Καρρά.
Αφού μου αφηγήθηκε όλα τα παραπάνω, μου πρότεινε να ανασκευάσω τα πάντα. Μάλιστα, μου μετέφερε ότι ο υπουργός προκειμένου να δείξει την καλή του πρόθεση υπέγραψε την κατακυρωτική πράξη του διαγωνισμού, κάτι που αρνούνταν να κάνει επί μήνες. Αναρωτιέμαι, πώς γίνεται από τη μία να λέει στον εισαγγελέα ότι τον εκβιάζω και από την άλλη να πραγματοποιεί αυτό που δικαιούμουν και αρνούνταν τόσο καιρό να πράξει.
*από την εφημ. ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ Ελευθεροτυπία - της ΓΙΑΝΝΑΣ ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ
- 15/02/2009

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΟ ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ - ANAΡΩΤΙΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΧΩΡΑ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ;

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΑΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ για την «ΑΤΕΛΗΖΙΝΓΚ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΗΣ ΜΙΣΘΩΣΗΣ»

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΣΑ. ΓΙΑΤΙ ΟΤΙ ΛΕΜΕ ΙΣΧΥΕΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΡΕΚΛΑ